Online marketing

  • Szükséged van egy grafikusra, programozóra, marketing tanácsadóra, online hirdetés kezelőre, fotósra ...? Ne tölts felesleges időt azzal, hogy külön-külön megkeresd a megfelelő cégeket / munkavállalókat, nálunk mindent megtalálsz egyben.
  • Ismerve a piacot és a teljes marketing folyamatokat ügyfeleinknek mindig új, innovatív ötletekkel és megoldásokkal állunk elő.
  • Nemcsak a teljes online megjelenésed bízhatod ránk. Érdemes megnézned további marketing és grafikai szolgáltatásainkat is.

Fizetett hirdetések: FB, Insta, Google Ads

De térjünk is vissza rá, hogy mi a probléma a Facebook által felkínált "X ezer Ft-ért 7 nap alatt Y ezer embert érhetsz el a posztoddal, ha hirdeted." tartalomkiemeléssel. Egyszerű, mint a faék, néhány kattintás és már indul is a kiemelés. A probléma mindössze csak az vele, hogy a kiemelt tartalmon elért néhány lájk és hozzászóláson kívül gyakorlatilag semmi eredményt nem fog hozni az elköltött pénzért cserében. Gyakorlatilag nincs kimutatható konverzió (új feliratkozó, új vásárló stb.).

A Facebooknak van egy komoly hirdetéskezelő platformja, ahol személyreszabhatóak a hirdetési kampányok. Sokkal részletesebb célzási lehetőségekkel, fizetési típusokkal, úgy mint kattintás, konverzió alapú, nemcsak a kiemelésnél használatos megjelenítés utáni stb. Használj remarketing kódot, így Facebook esetén 180 napig tudsz egy látogatót megtartani és visszahirdetni rá.

Fókuszba helyeztük a Facebook hirdetési kampányokat, de ehhez hasonlóan segítséget tudunk nyújtani Instagram és Google Ads hirdetési kampányokkal kapcsolatban is.

Ha segítségre van szükséged, vagy csak nem szeretnél rengeteg pénzt elkölteni és rengeteg időt eltölteni eredmények nélkül, akkor kérd a segítségünket!

10 tipp, hogyan csináld és hogyan ne:

  1. Sose emeld ki a Facebook posztodat azzal a 2 kattintásos módszerrel, amit rendszeresen felajánl neked! Használd a Facebook hirdetés kezelőjét és mindig szánj időt rá, hogy részletesen állíts be egy kampányt, hiszen a saját pénzedet költöd, hogy csak egy példát említsek: ha ruhát vásárolsz magadnak, akkor sem látatlanban, sietve teszed azt.
  2. Mérd fel, hogy melyik platformon érdemes egyáltalán hirdetned. Akár kisebb összegű hirdetésekkel is láthatod a konverzióból és megtalálhatod a neked legmegfelelőbb platformot. Nincs kőbe vésve, hogy a Te termékedet például csak Google Ads hirdetési kampányokkal lehet sikerre vinni.
  3. Mindig használj (Facebook és Google Ads esetén is) remarketing kódot. Ne spórolj az idővel, helyezd el a honlapodon, mert csak így tudsz a látogatóra visszahirdetni több nap vagy hét múltán is.
  4. Légy türelmes és légy maximalista. Mindig törekedj a legjobb beállítások elérésére, ami a legtöbb hasznot hozza. Ha nem vagy elégedett a kampánnyal másold le és mindig csak egyetlen dolgot változtass rajta. Így majd össze tudod hasonlítani, hogy melyik a sikeresebb és látni fogod, hogy a jövőben milyen irányba kell elmozdulnod. Például, ha minden más változtatása nélkül egy videós tartalom jobban teljesít mint egy sima poszt akkor a közönséged a mozgóképekre jobban reagál.
  5. Ne másolj! A konkurens oldalak közönségére próbálsz célozni, mert a konkurenciáid biztos, hogy jobban tudja mint Te és amúgy is tuti, hogy a Te célcsoportodat gyűjtötték össze. Szinte biztos, hogy ennél sokkal jobb eredményeket érhetsz el önállósággal. Ne akarj másolni, azt érd el, hogy Téged másoljanak!
  6. Platform függés, vagyis minden platform a sajátját preferálja. Ne hirdess Youtube videót a Facebookon, mindig használd ki a platform adta lehetőségeket.
  7. Mindig vedd figyelembe az adott platform korlátait és közönségét. Például ne akarj hirdetni Instagramon nyugdíjasokat célzó reklámmal.
  8. Egy irányba tereld a potenciális vásárlókat. Ne adj választási lehetőséget, vagy más utakat, a hirdetésből egyenes út vezessen a vásárláshoz, amiről ne tudjon letérni különböző linkeken keresztül.
  9. Nagy hiba, ha nem kezeled a különböző csatornákat egy egységként. Például nem gyújtöd össze az emailcímeket a Facebook hirdetésekből bejövőktől, hogy később hírlevélben tudd őket utolérni akciókkal és ne kerüljön pénzedbe a remarketing.
  10. Biztonság, mindig használj a hirdetési fiókjaidon biztonságos jelszót, 2 faktoros hitelesítést, ha van rá mód, mert az utólagos fizetés vagy bankkártya terhelés miatt kiszolgáltatottá válhatsz a csalók számára, akik mást fognak hirdetni a Te pénzeden.

Hogyan állunk neki mi?

  1. Felmérjük az ígényeidet, a céljaidat, megismerkedünk a termékeddel / szolgáltatásoddal, meglévő online rendszereiddel (honlap, webáruház, FB/Insta oldal stb.).
  2. Kiszámoljuk, hogy a lehető legjobb megtérülést érd el és ennek megfelelően megtervezzük, hogy hol és milyen módon éri meg hirdetned.
  3. Szükség esetén létrehozzuk a Google Ads fiókot, FB kampány managert stb.
  4. Felkutatjuk a legrelevánsabb kulcsszavakat, potenciális vásárlói kör jellemzőit, hirdetésekhez szükséges egyéb paramétereket.
  5. Figyelemfelkeltő hirdetésszövegeket, FB / Insta posztokat írunk/készítünk, melyeket a hirdetésben tudunk majd használni.
  6. Precízen beállítjuk a kampányaidat.
  7. Segítünk elhelyezni a weboldaladban a szükséges kódokat, hogy tudjuk mérni a konverziókat vagy gyűjthessünk neked remarketing listákat.

Ha segítségre van szükséged, az alábbi űrlap kitöltésével kérj ajánlatot tőlünk.